Writings
Reis,
J. (2016). Short Overview in Parametric loudspeakers array technology
and its implication in spatialization in electronic music. In
Proceedings of the International Computer Music Conference.
Reis, J. (2015). Parametric loudspeakers array technology: a 4th dimension of space in electronic music? In 1st International Congress for Electroacoustic Music – Electroacoustic Winds 2015. Aveiro.
Reis, Jaime. Perception and Reception of Emmanuel Nunes’s musical practice, in “‘Estes
sons, esta linguagem’. Essays on Music, Meaning and Society in Honour
of Mário Vieira de Carvalho”, edited by Gilbert Stöck, Paulo Ferreira de
Castro, and Katrin Stöck. Leipzig: Gudrun Schröder Verlag [2015].
Reis, J., & Martel, P. (2013). Modelos e Estruturas Biológicas Aplicadas à Composição Musical e Arte Computacional. In P. Martel (Ed.), I Colóquio Internacional Arte e Ciência em Diálogo. Universidade do Algarve.
Reis, J. (2010). João Rafael. In S. Castelo-Branco (Ed.), Enciclopédia da Música em Portugal no Século XX (p. 1090). Lisboa: Círculo de Leitores. - EMPXX
Reis, J. (2005). Introdução ao pensamento musical de João Rafael. Centro de Informação Da Música Portuguesa, 1–10. Retrieved from www.mic.pt
Reis, J., & Martel, P. (2013). Modelos e Estruturas Biológicas Aplicadas à Composição Musical e Arte Computacional. In P. Martel (Ed.), I Colóquio Internacional Arte e Ciência em Diálogo. Universidade do Algarve.
Reis, J. (2010). João Rafael. In S. Castelo-Branco (Ed.), Enciclopédia da Música em Portugal no Século XX (p. 1090). Lisboa: Círculo de Leitores. - EMPXX
Reis, J. (2005). Introdução ao pensamento musical de João Rafael. Centro de Informação Da Música Portuguesa, 1–10. Retrieved from www.mic.pt
Writings by other autors
Abreu, H. (2015). Relatório Final: Processos Rítmicos - Modulações Métricas e Pares Rítmicos - Interdisciplinaridade e Propostas Pedagógicas. Instituto Piaget - Viseu.
Abreu, H. (2015). Relatório Final: Processos Rítmicos - Modulações Métricas e Pares Rítmicos - Interdisciplinaridade e Propostas Pedagógicas. Instituto Piaget - Viseu.
Comments
Post a Comment